داوری مرحله نهایی چهارمین رویداد ملی "فرهنگ وهنر" ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی برگزار شد
داوري مرحله نهايي چهارمين رويداد ملي "فرهنگ وهنر" ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي برگزار شد

داوری مرحله نهایی چهارمین رویداد ملی "فرهنگ وهنر" ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی برگزار شد

رضايي افزود: مرحله استاني داوري ميان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد منتخب و معرفي کانون‌هاي برتر به مرحله نهايي رويداد ملي فرهنگ هنر در آذربايجان غربي برگزار شد.
شناسه خبر : 51858 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی:«محسن رضایی» مدیر ستاد هماهنگی ‌کانون‌های مساجد استان در حاشیۀ نشست داوریِ این رویداد که صبح دیروز در این ستاد استان برگزار شد،گفت:چهارمین دوره از رویداد ملی فهما برگزار شد. دیروز کار داوری انجام گرفت. در قالب این رویداد، مدیران کانون فعالیت‌های خود را از طریق سامانۀ بچه‌های مسجد بارگزاری کردند و اکنون گزارش این فعالیت‌ها به صورت بِروز در این سامانه قابل مشاهده است.

وی افزود: این رویداد در قالب سه شبستان و 12 رواق، فعالیت‌های بچه‌های مسجدی را ارزیابی می‌کند. این فعالیت‌ها یا خودجوش و یا در قالب ایده‌های ستاد بوده است. ارزیابی این فعالیت‌ها  ابتدا توسط کارشناسان استانی ارزیابی می‌شود، سپس این اثر به ستاد مرکزی انتقال داده می‌شد و در نهایت تبدیل به امتیاز می‌شد. سقف امتیازیِ هر دوره، 20 هزار است؛ یعنی هر کانون می‌توانست از طریق هر رواق و شبستان به این امتیاز دست یابد.

گفتنی است:اسامی کانون های برگزیده در چهاردهمین رویداد ملی فرهنگ هنر متعاقباً از همین طریق اعلام خواهد شد.